Tennisavontuur in Amerika - Reisverslagen van Stanzi Stuijt - WaarBenJij.nu Tennisavontuur in Amerika - Reisverslagen van Stanzi Stuijt - WaarBenJij.nu
Tennisavontuur in Amerika

Op college tour in Amerika. Iets waar ik al langer dan alleen vandaag mee bezig ben. Hier en daar wat strubbelingen, maar het is me uiteindelijk gelukt!
Havo diploma CKECK
SAT Test CHECK
TOEFL Test CHECK

Om precies te zijn ga ik naar de University of West Alabama, in Livingston. Ik ga hier de komende tijd mijn wedstrijden proberen te winnen voor deze school, daarnaast zal ik ook een studie beginnen, sport management/economie. Ik ga jullie op de hoogte houden over mijn wilde avonturen!

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2014

Van beerpong tot poolparty's

05 Februari 2014

kaarten, eierkoeken, drop en stroopwafels

02 Februari 2014

Matchday

23 Januari 2014

Sweet home Alabama
Stanzi

Op college tour in Amerika. Om precies te zijn aan de University of West Alabama, Livingston. Ik ga hier de komende tijd mijn wedstrijden proberen te winnen voor deze school, daarnaast zal ik ook een studie beginnen. Iets met Sport management/economie.

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8801

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 21 Mei 2016

Tennisavontuur in Amerika

Landen bezocht: