kaarten, eierkoeken, drop en stroopwafels - Reisverslag uit Livingston, Verenigde Staten van Stanzi Stuijt - WaarBenJij.nu kaarten, eierkoeken, drop en stroopwafels - Reisverslag uit Livingston, Verenigde Staten van Stanzi Stuijt - WaarBenJij.nu

kaarten, eierkoeken, drop en stroopwafels

Blijf op de hoogte en volg Stanzi

05 Februari 2014 | Verenigde Staten, Livingston

Kaarten, eierkoeken, drop en stroopwafels,
Het is van harte welkom :)

Adress:

Stanzi Stuijt
UWA box 4499
The university of west Alabama
Livingston, Al 35470


  • 07 Februari 2014 - 14:30

    Natascha Van Gentevoort :

    Hoi Stanzi,
    Heel leuk en fijn om te zien en horen dat je het goed maakt in 'The States'! Uiteraard vertelt je moeder elke week enthousiast over je, maar deze verhalen 'recht uit het hart' geven een nog beter beeld.

    Misschien heb je al gehoord dat we graag in het LTC Naaldwijk Tennis Magazine aandacht aan jou willen besteden. Lijkt het je leuk om hieraan mee te werken?
    Belangrijk is dan dat we een paar leuke foto's van je kunnen ontvangen. Die moeten wel op hoge resolutie zijn voor het drukwerk, dus minimaal 1MB per stuk. Verder heb ik dan nog een paar vragen aan je, die je dan kunt beantwoorden. Aan de hand daarvan maken we dan een leuk artikel.

    Nou, laat maar horen of je het ziet zitten. Wij zouden het super leuk vinden! Zijn natuurlijk helemaal trots op je! Je mag me ook rechtstreeks mailen als je dat prettig vindt. Ik hoor het wel graag zo spoedig mogelijk of je wilt en kunt meewerken, omdat we volgende week al de inhoud van het blad compleet moeten hebben...

    Veel succes; ik zie je reactie wel verschijnen!

    Hartelijke groet,
    Natascha van Gentevoort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanzi

Op college tour in Amerika. Om precies te zijn aan de University of West Alabama, Livingston. Ik ga hier de komende tijd mijn wedstrijden proberen te winnen voor deze school, daarnaast zal ik ook een studie beginnen. Iets met Sport management/economie.

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 8796

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 21 Mei 2016

Tennisavontuur in Amerika

Landen bezocht: